Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Université de Rennes we Francji. Doktoryzowała się z tematyki coachingu w polskich szpitalach w roku 2003. Nominowana do nagrody rektorskiej za tematykę i interdyscyplinarność obszaru badawczego zarządzania w medycynie.
Wykładowca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w zakresie umiejętności interpersonalnych lekarza i lekarza dentysty. Kierownik rocznych Studiów Podyplomowych Zarządzanie i Prawo w Stomatologii MMA – Medical Maestro Academy na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.
Autorka i współautorka licznych publikacji – artykułów oraz książek wspierających pracę w gabinecie: „Trudny pacjent w gabinecie stomatologicznym“, „Podręcznik komunikacji w gabinecie dentystycznym”, „Samodzielna praca z pacjentem. Podręcznik dla asystentki lekarza”. „Profesjonalna recepcja w usługach medycznych”, „Doskonała recepcja w medycynie – poziom wyżej”, „Trudny pacjent w medycynie”, „Skuteczna komunikacja z pacjentem i w zespołach medycznych”, „Krokodyl w szafie czyli ułóż sobie gabinet”. Redaktor naczelna prestiżowego kwartalnika o medycynie, zarządzaniu, marketingu, psychologii – Medical Maestro Magazine.
Autorka metodyki pełnego zarządzania gabinetami (finanse + ekonomia + marketing + psychologia + organizacja pracy + człowiek) oraz wdrożeniowej ścieżki poprawy funkcjonowania praktyk stomatologicznych i medycznych w Polsce. Ma ponad 20 lat doświadczenia i ok. 160 rozwiniętych gabinetów w kraju.
Pracuje z małymi i średnimi gabinetami oraz indywidualnie z lekarzami. Ceniona za wysokiej jakości diagnostykę i efekty pracy.