Warsztat pozwoli Uczestnikom wejść głębiej w zjawiska zachodzące we współczesnej praktyce dentystycznej, które doprowadzają do następujących konsekwencji:
– odejścia pacjentów,
– znikanie aktywnych kartotek,
– nielojalność pacjentów,
– rezygnacje z planów leczenia,
– zwiększonych wydatków na marketing,
– mniejszych obrotów w gabinecie,
– osłabienia psychicznego lekarzy.
Podczas efektywnie wykorzystanego czasu przepracujemy konkretnie i skutecznie typy trudnych pacjentów, którzy mają wpływ na OBROTY gabinetu oraz OPINIĘ o gabinecie i lekarzu:
– pacjent zbiorowy: mąż + żona, rodzice z dziećmi, seniorzy jako pacjent „drugiej linii“, partnerzy, nastolatki,
– pacjent agresywny, arogancki, reklamacyjny, komentujący w sieci,
– pacjent kosztowy: słabo reagujący na kompleksowe plany leczenia,
– pacjent niepewny, poszukujący, doświadczony.
Warsztat autorski, konkretny i pełny praktycznych wskazówek jak radzić sobie z coraz bardziej wymagającymi pacjentami – klientami roku 2022.